Movie review score
5





                                                                                           Online Kijken 



trailer



56 Responses so far.

  1. Anoniem says:

    z'n mooie maar ook zielige film. met veel gevoel is de film gemaakt volgends mij. respect voor jochem.

  2. Anoniem says:

    prachtige film maar wel zielig heb hem in de bioscoop gezien slavinchski

  3. Anoniem says:

    Ik ben een pester en blijf een pester

  4. Anoniem says:

    wow je bent echt hartstikke stoer.

  5. Anoniem says:

    kun je die film veilig kijken hier? Dan koop k m ff.

  6. Anoniem says:

    met deze film moet je leren dat pesten zelfmoord oorzaakt

  7. Anoniem says:

    Wat goed van jou

  8. Anoniem says:

    degene die zegt; ik ben een pester en blijf een pester: hoe zielig ben jij? wil je iemand zoveel pijn doen dat diegene het leven niet meer ziet zitten? denk even na; hoe zou jij dat vinden? en het klinkt wel heel 'oma' achtig enzo, maar denk daar maar even overna voordat je iemand anders leven kapot maakt. echt trieste gevallen zijn dat, pesters.

  9. Anoniem says:

    jij bent echt slecht man. voor Jochem is het zielig. hij is niet eens dik.

  10. Anoniem says:

    Echt waar niemand vind dit leuk.
    Voor niemand is dit fijn. Denk eens, zou je het fijn vinden als wij het aan jou doen. En Jochem is niet dik. Dat vind ik niet. Hij is niet zoo erg dik.
    Echt waar als je iemands leven verpest wilt die gene bijna zichzelf dood maken ofso. Die gene wilt niet meer leven. Echte stommerds zijn jullie. Als ik Jochem was zou ik van school af gaan. Stelletje sukkels.

  11. Anoniem says:

    denk ff eerst overna voordat je iemand anders leven kapot maakt. sukkels.

  12. Anoniem says:

    Ik wil die hele film zien.. Waar moet ik kijkuuhh xD Maar nu ik die trailer zie is gwn egt zielig!! Drm wil ik um oowk zienxD

  13. Anoniem says:

    This echt een zielige film .

  14. Anoniem says:

    Diegene die zei: Ik ben pester en ik blijf pester. Gast, wil je nu een sticker? Wollah als ik jou zag, ik ga je slachten. Dus hou je bek.

  15. Anoniem says:

    Ik vind het zielig voor jochem

  16. Anoniem says:

    Wist je dat…
    … in Nederland 330.000 kinderen iedere week worden gepest!
    … 27% van alle kinderen op de basisschool zegt dat ze wel eens gepest worden. Dat zijn 6 tot 8 kinderen in elke klas!!
    … 4% van alle kinderen op de basisschool zelfs meerdere malen per week worden gepest. Dat is in elke klas wel één kind!

    Meestal zijn er bij pesten drie partijen, namelijk:

    •De pesters/ de pestkop: Dit zijn vaak leerlingen die hun boosheid en woede af moeten reageren en niets anders weten te bedenken dan pesten.
    •De zondebok(ken), het slachtoffer(s): Dit zijn kinderen die gepest worden.
    •De meelopers: Dit zijn kinderen die niets durven te zeggen omdat ze bang zijn zelf het slachtoffer te worden. Deze zogenaamde partij is niet neutraal, want zij kiezer ervoor niets te doen om het pesten te stoppen. Je zou ze zelfs ook pesters kunnen noemen!
    zo zielig voor jochem!!!

  17. Anoniem says:

    degene die zei: ik ben een oester blijf een pester kom ff langs dan zal ik je wat er gaat gebeuren idioot met je graftakeface ik klap je tegen de vlakte denk na voor dat je praat xx jekont <3

  18. Anoniem says:

    heey, ik wordt gepest kinderen uit mijn klas doen er niks aan heb een vriend die me helpt ben echt trots op hem dat hij zo voor mij opkomt vind ik echt bijzinder mijn ouders maken zich zorgen ik verzin een smoes als ze vragen wat er is gebeurt a.u.b geef me tips het kan zo niet langer!

    gr.anoniem

  19. Anoniem says:

    hoe kan je hem kijken????????

  20. Anoniem says:

    kearl die zei ik ben een pester en ik blijf een pester, koop een lolly en ga het vieren lijpo!!!

  21. Anoniem says:

    Degene die zei ik ben en blijf een pester val doooooddd!!!!!
    Ik dans op je graf als je dood bent ik ben gepest en het gebeurt nogsteeds en ja ik dacht aan zelfmoord maar nee heb ik niet gedaan want ik verlaag me niet naar jullie niveau de mensen die pesten zijn meestel zelf gepest of zijn onzeker dus kap daar gwn mee

  22. Anoniem says:

    degen die zij ikk blijf een pester val dood mensen plegen zelfmoord door jou en andere pesters wat heeft pesten voor zin elkaar slaan en schoppen voel je je dan groot of zo gaga naar je huis met kakkerlakken mensen pesten om dat ze geen goed thuis situatie hebben

  23. Anoniem says:

    waar kun je de hele film kijken en geen trailer?

  24. Anoniem says:

    GRATIS IJS JAMMIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Anoniem says:

    Respect voor jochem, maar hier kan ik hem niet zien waar de fck dan wel

  26. Anoniem says:

    iemand zin in sex ?

  27. Anoniem says:

    hahahahaha die laatste coment GENIUS!

  28. Anoniem says:

    Jammer dat zulke mensen zulke reacties plaatsen , beetje respectloos !

  29. Anoniem says:

    Hallo ik ben een jongen en word al 7 jaren gepest. Het is eindelijk gestopt toen ik er een website voor heb gemaakt. Nu moet ik volgend jaar terwijl ik in de 4e klas zit moet ik presentaties houden voor alles 1e klassers. Mijn website is helaas nog niet zo populair :( ik weet niet of ik reclame mag maken hier maar ik doe het toch. Www.maak-pesten-bespreekbaar.webklik.nl bekijk hem en laat alsjeblieft een reactie achter groetjes een 15 jarige jongen. P.s laat alle pesters maar zeggen wat ze willen of doen. Blijf in jezelf geloven.

  30. Anoniem says:

    Waar kan ik de hele film zien? Help me ajb. Dankje.

  31. Anoniem says:

    degene zegt ik ben en blijft een pester moet gewoon dood.

    gewoon even twee uur in een bad vol met mosterd gas. en dat we gewoon lachend toe kijken hoe zijn vel van zijn lichaam weg rot. dat zou hem leren.

  32. Anoniem says:

    ja iemand die zegt ik blijf een pester is echt kut hij is mongol en moet gwn op flickeren wtf hij is kut jong

  33. Anoniem says:

    Maar het is hopelijk niet echt want het is zielig iemand uit mij klas word gepest en ik help haar ik wil pesten stopen en iedereen wie dit leest kijk de echte film want het moet echt gaan stoppen en dat moet je na denken hoe slecht dat is voor de kinderen die worden gepest .

  34. Anoniem says:

    Diegene die zeggen dat ze een pester zijn en blijven zijn zo zielig!!
    Die denken dat ze er stoer door zijn maar dan hebben ze het mooi mis, die zijn gwn te zielig voor woorden.
    En om iemand zo erg te pesten dat die zelf zelfmoord pleegt wauw!! zo super zielig :(
    Ik heb de film zelf in de bioscoop gezien echt super zielig, ik moest zelfs op het eind huilen!!

  35. Anoniem says:

    k ben zelf gepest en ik wil tegen iedereen zeggen: Doe het niet want je maakt er echt heel veel mee kapot!

  36. Anoniem says:

    diegene die dat stommr bericht achterliet... ik heb er geen woorden voor. ik wordt nog altijd gepest al 10 jaar en kben al 15 jaar. en jah ik heb over zelfmoord gedacht endenk er nog altijd aan mijn einddatum was eigenlijk vorige week. maar ik heb het niet opgegeven! omdat er nog mensen zijn waar ik van hou. mar toch dnek ikweer aan zelfmoord. ik denk niet eens dat ik nog 16 wordt... maar voor de anderen niet opgeven!

  37. Anoniem says:

    21 kinderen krijgen kanker vandaag

  38. Anoniem says:

    die genen die zei ik ben een pesten blijf een pesten ,
    wouw hoe voel je je nu ? stoer blij gelukkig om andere mensen pijn te doen ja ik heb ook weleens gepest wie niet? maar nu begin in tog anders te kijken en stop ik hier gewoon mee jij zou eens flink de grond in geslagen moeten worden dan kan je voelen hoe hun zich voelen ;) met je blije hoofd

  39. Anoniem says:

    ik wil de film online zien, maar hoe?
    kan het nergens vinden!!! zoek me rot!!!

  40. Anoniem says:

    ik wil de film zien maar hoe en waar als er iemand nu op deze site zit geef antwoord moet hem gewoon een keer zien geef antwoord!!! help me!!

  41. Unknown says:

    Voor je kuthoer vriendinnetje's tietjes, vieze maloot!!

  42. Anoniem says:

    Degene die pesten !..
    Meer dan 1000 mensen (van 11 tot 20 jaar ongeveer) over de héle wereld plegen zelfmoord. Alleen omdat pestkoppen hun ; treiteren,pesten,niet willen. Nu moet je nadenken.. 1000 mensen ! jullie maken de wereld kapot !. Mensen zijn mensen & je moet dat accepteren !. Natuurlijk hoef je niet met iedereen BFF te zijn. maar laat ze dan ook met rust! Who cares of die gene een stukje breder dan jou is.. Who cares of die gene minder mooier dan jou is !? WHO CARES?? !! Niemand is perfect!, Want iedereen is perfect !

  43. Anoniem says:

    Heb hem gedwonload

  44. Anoniem says:

    Das gwn ZIELIG!

  45. Anoniem says:

    Gewoon eerlijk zijn, anders beland je later met een depressie, en ik spreek uit ervaring, die wil je niet, als het pesten echt heel erg is zoek dan een andere school

  46. Anoniem says:

    dat iemand zegt ben een pester en blijf een pester is natuurlijk niet normaal, maar wanneer je reageert dat iemand dood moet ben je geen haar beter.

  47. Anoniem says:

    ik heb deze film op school gezien bijna iedereen moest huilen echt erg . wat hun doen is echt harteloos

  48. Anoniem says:

    hahahaahhahahahahahhahahahahahahahh

  49. Anoniem says:

    Het is echt ongelofelijk dat dit gwn echt gebeurt is.
    soms snap je gwn niet hoe mensen zo kunnen zijn. Die Jochem is harstikke aardig in die film het zal je kind zijn en niet door hebben dat je kind gepest wordt en een paar dagen is je zoon overleden door dat stomme gepest van een paar rot kinderen allen om hij iets dikker is dan de rest!!

  50. Anoniem says:

    ik wil het kijken maar kan het niet vinden het is de einde van me lifee

  51. Anoniem says:

    omg ik vind het zo zielig en ik begrijp hem een beetje ik werd vroeger ook gepest en vond het echt niet leuk dus die die andere pesten je moet echt stoppen en je moet je zelf in hun plaats zetten dus als je nu pest denk er 2 keer over

  52. Anoniem says:

    Heb alleen de trailervgezien echt mega zielig.
    en diegenen die zegt ik ben een pester en ik blijf pesten je ben echt niet stoer je bent gewoon ZWAK dus kap er gewoon mee en denk is ba wat je al die mensen aan doe.

  53. Anoniem says:

    Schaam je.
    als je zo zo zielig bent hoef je niet alles bij anderen uit te halen

  54. Anoniem says:

    Wat een sukkel ben je schaam je diep

  55. Anoniem says:

    ik haat jochem heb hem echt gezien hij is echt dik

  56. Anoniem says:

    je kanker moeder kankerdikke jochem

Leave a Reply